ריהוט גן מראטן ריהוט גן מראטן

ריהוט גן מראטן

ראטן הוא חומר גלם שקרוי על שם עץ הראטן והוא משמש לייצור סוגים שונים של רהיטי גינה. עם זאת, לא רבים יודעים שהראטן הוא למעשה שמם של מעל 600 מינים של עץ הדגל. אזורי הגידול של הראטן כוללים את אוסטרליה, אפריקה ואסיה ובשנים האחרונות הוא פופולארי מאוד בעיצוב סוגים שונים של רהיטים לגינה.

בעזרת ריהוט גן ראטן – יתרונות מוכיחים את עצמם בטווח הקצר והארוך ויכולים להפוך את הרכישה להשקעה משתלמת. כמו כן, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי סוגים שונים של רהיטי ראטן ולשלב אותם בגינה, בחצר, במרפסת או על הגג. אלו רהיטים עמידים מאוד גם בתנאי מזג אוויר חמים במיוחד והעובדה שהם מגיעים מאזורים טרופיים הופכת אותם לאידיאלית בישראל.

מלבד עמידות גבוהה בפני חום ולחות, הראטן עמיד גם בפני מים. הוא משמש לעיצוב גינות של בתים פרטיים בכל רחבי הארץ ואין סיבה לוותר עליו אפילו בתנאי החורף והגשם. בעזרת ריהוט גן ראטן – יתרונות ניתן לשדרג את הבית הפרטי ולהפוך את הגינה למקום שמתאים לילדים, חברים, קרובים, בני משפחה או זמן איכות אישי ופרטי.

איך נראה הראטן?
בסקירה של ריהוט גן ראטן – יתרונות אי אפשר להתעלם מהמראה שלו. קל מאוד לזהות את ההבדלים בין ריהוט גן מראטן לבין ריהוט גן שמיוצר מחומרי גלם אחרים, אפילו אם מדובר בעץ. הראטן הוא מורכב מרצועות דקות והטקסטורה שלו מזכירה את זו של עץ גושני. בעזרת השימוש בראטן ניתן לייצר את כל סוגי מערכות הישיבה, לרבות ספות וכורסאות. לאחר מכן אפשר לרפד את הרהיטים עם כריות ולהבטיח נוחות אידיאלית.

הראטן מגיע בגדלים ובצורות שונות על מנת להתאים לגינות קטנות וגדולות. אפשר לשלב רהיטי ראטן עם ריהוט חוץ, להשתמש בו כדי לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות חומרי הגלם ולקנות אותו במבצעים והנחות. הראטן מתאים לסוגים שונים של ריהוט גן כי הוא עמיד לכל אורך השנה ונוח לניקיון ולתחזוקה. הראטן מיוצר בטכנולוגיה חדשנית וסביר להניח שהוא יישאר בסביבה גם בשנים הקרובות.